287
Blog

Moller's Blog

Ana Sayfa > Baharı Sağlıkla Geçirmek için Omega 3 Desteği Alın!

Yazar : Möller's Editör

Baharı Sağlıkla Geçirmek için Omega 3 Desteği Alın!

Baharda Omega-3

Bahar tüm enerjisiyle birlikte hayatımıza adım attı. Bahar ışıltısı ve coşkusuyla sevilen bir mevsim olmasına karşın soğuk havalardan sıcak havalara ani geçiş bünyeyi yormaya yetiyor. Özellikle bünyesi hassas olan kişiler için hava değişimleri hastalıkla geçiyor. Uzmanlar tarafından mevsim geçişlerinde bağışıklık sistemini korumak için dengeli beslenmek, Omega 3 gibi besin desteklerinden faydalanmak öneriliyor.Bahar yorgunluğunun ana nedeni, ısı değişiminin bağışıklığı ve ruhsal dengeyi kötü etkilemesidir.

Bahar yorgunluğundan korunmak için Omega 3 desteği ile birlikte; kısa yürüyüşler yapmak, bol su içmek, dengeli uyumak, sebze ve meyve tüketimini artırmak gerekiyor. Görüleceği üzere bahar yorgunluklarıyla mücadele etmede basit yöntemler işe yarıyor.Bahar mevsiminde ortaya çıkan alerjilerle mücadele etmek için ise temizliğe dikkat etmek gerekiyor. Örneğin daha sık el yüz yıkamak, temiz hava solumak gerekiyor. Yağ asitlerinin alerjik reaksiyonları kontrol etmede etkili olduğunu bilmelisiniz. Omega 3 açısından zengin içerikli gıdaları beslenmenize dahil ederek ya da doğrudan Omega 3 takviyesi alarak baharı sağlıklı geçirebilir, bağışıklığınızı güçlendirebilirsiniz.

Omega-3 Desteği adlı makalemiz için tıklayınız.

Her Mevsim Omega-3

Vücutta sentezlenemeyen Omega 3, mevsim fark etmeksizin mutlaka dışarıdan alınmalıdır. Besinler yolu ile alınabilen yağ asitleri, ayrıca balık yağının kapsül ve şurup formlarında hazırlanmış olan gıda takviyeleri ile de alınabiliyor. Omega 3 denince akla gelen ilk şey yağlı balıklar oluyor. Balık tüketemeyenlerin kurtarıcı alternatifi olan balık yağları da omega 3 kaynağı olarak vücudun sağlıklı bir sisteme kavuşmasına yardımcı oluyor.

Yazın Balık Yağı Kullanılmaz Düşüncesi Yanlış Uzmanlar yazın da Omega 3 ihtiyacı olduğunun altını çiziyor. Yaz aylarında balık aracılığı almak mevsim şartlarından ötürü pek mümkün olmuyor, ancak yeşil yapraklı sebzeler gibi bitkisel kaynaklardan faydalanmak ve balık yağı takviyeleri ile alım yapmaya devam etmek mümkündür. Güneşten bol bol D vitamini alınıyor düşüncesiyle, doğal D vitamini kaynağı da olabilen balık yağlarının yazın kullanılamayacağı algısına sahip olunması nedeniyle, birçok kişi vücut için son derece değerli ve zorunlu olan yağ asitlerinden mahrum kalıyor.

Oysaki her balık yağı:https://www.mollers.com.tr/ D vitamini içermediği gibi, içeren balık yağı olsa dahi tavsiye edilen günlük kullanım dozuna uyulması halinde yazın da kullanımında sakınca yoktur. Takviye edici gıdalardaki D vitamini miktarları, günümüzde sağlık açısından risk oluşturmasının önlenmesi amacıyla zaten sınırlandırılmış olup, her gün kullanılmaya uygun miktarlarda sunulmakta, yazın dahi güvenle alımları sağlanabilmektedir.


Diğer Blog Yazıları
/Media/Uploads/Ekran-Resmi-2015-03-24-15.09.22-600x300.png
25
Kas
Möller's Omega-3 Blog

Çocuklara Balığı Nasıl Sevdirebilirsiniz?

<h1>&Ccedil;ocuğunuz Balık Yemiyor Mu?</h1><p style="text-align: justify;">&Ccedil;ocuklarda bazı zamanlar balıklara kar

Yazar: Möller's Editör Devamını Oku
Devamını Oku
/Media/Uploads/108-balik-enler-600x300.png
22
Kas
Möller's Omega-3 Blog

Aralık Ayında Tüketilen Balıklar

<h1>Aralık'ta T&uuml;ketilen Balıklar</h1><p>Balık t&uuml;ketimi s&ouml;z konusu olduğunda bulunduğunuz aydaki <strong>m

Yazar: Devamını Oku
Devamını Oku
/Media/Uploads/Blog/cocukluk-doneminde-balik-tuketimi.png
18
Kas
Möller's Omega-3 Blog

Çocukluk döneminde balık tüketimi

<div class="entry-content"><h1>&Ccedil;ocukluk D&ouml;neminde Balık T&uuml;ketimi</h1><p>T&uuml;m yaşam boyunca, beyin g

Yazar: Möller's Editör Devamını Oku
Devamını Oku
Sorularınızı whatsapp üzerinden bize iletebilirsiniz. WhatsApp