1334
Blog

Moller's Blog

Ana Sayfa > Dünyanın En sağlıklı Besinleri

Yazar : Ferhat MISIRLI

Dünyanın En sağlıklı Besinleri

Dünyanın en sağlıklı besinleri açıklandı

Dünya üzerindeki bin çeşit ham besin araştırmacılar tarafından incelendi ve en sağlıklı 20 besin ortaya kondu. İşte yaşam kaynağımız olacak en sağlıklı 20 besin...

Protein Deposu Antep Fıstığı

Gaziantep’in en sevilen lezzetlerinden biri olan Antep fıstığı, bağımlılık yaratan bir tada sahip. Tatlı ve pastaların vazgeçilmez malzemesi de olan Antep fıstığı, hep lezzetiyle anılıyor oysa fıstığın faydaları lezzetiyle eşdeğerde! Kansızlık, diyabet, kanser gibi birçok hastalığa şifa oluyor, vitamin ve protein ihtiyacına karşılık veriyor. Antep fıstığı Omega 3, Omega 6, Tiamin, B3, B6, B12, A, Pro vitamin, E ve B vitaminleri içeriyor.

Omega 3 Antep fıstığını değerli kılan en önemli besin öğesi. Uzmanlar günde bir avuç kadar Antep fıstığı yemenin yağ asitleri ihtiyacını karşılamaya yardımcı olduğunu, vitamin ve protein desteğinin alınabildiğini söylüyor. Antep fıstığı, bağışıklığı güçlendirir, hastalıklarla mücadele eder, beyin fonksiyonlarını canlı tutar. Yağ asitleri günlük yaşamınızda enerjik ve sağlıklı olmanızı sağlar.

Kereviz kurusu: Vitamin, mineral ve aminoasit kaynağıdır. Kalp ve damar sağlığını korur.
 
Kereviz kurusu: Vitamin, mineral ve aminoasit kaynağıdır. Kalp ve damar sağlığını korur.
Karahindiba yaprağı: Kalsiyum bakımından zengin olan sebze, A ve C vitaminleri ile doludur.
 
Karahindiba yaprağı: Kalsiyum bakımından zengin olan sebze, A ve C vitaminleri ile doludur.
Kabak çekirdeği: Bitki kökenli demir ve magnezyum kaynağıdır. Beyin sağlığı için önemlidir. Günlük olarak bir avuç tüketilmesi önerilir.
 
Kabak çekirdeği: Bitki kökenli demir ve magnezyum kaynağıdır. Beyin sağlığı için önemlidir. Günlük olarak bir avuç tüketilmesi önerilir.
 
Chia tohumu: Protein, linolenic asit, fenolik asit ve çeşitli vitaminler de içermektedir. Lif bakımından son derece zengin bir kaynaktır. Kan basıncını düşürerek kolesterolü dengeler.
 
Chia tohumu: Protein, linolenic asit, fenolik asit ve çeşitli vitaminler de içermektedir. Lif bakımından son derece zengin bir kaynaktır. Kan basıncını düşürerek kolesterolü dengeler
Pazı: Antioksidan bakımından zengindir. Mide rahatsızlıklarını önler ve beyne iyi gelir. Demir eksikliği yaşayanlara tavsiye edilmektedir.
 
Pazı: Antioksidan bakımından zengindir. Mide rahatsızlıklarını önler ve beyne iyi gelir. Demir eksikliği yaşayanlara tavsiye edilmektedir.
Kuru maydanoz: Bor, florür ve kalsiyum bakımından zengindir. Kurutup baharat şeklinde kullanılabilir. Kemik ve diş sağlığı için faydalıdır. Aynı zamanda iyi bir ödem söktürücüdür.
 
Kuru maydanoz: Bor, florür ve kalsiyum bakımından zengindir. Kurutup baharat şeklinde kullanılabilir. Kemik ve diş sağlığı için faydalıdır. Aynı zamanda iyi bir ödem söktürücüdür
Pancar yaprağı: Kalsiyum, demir, K vitamin ve B grubu vitaminler açısından değerlidir. Sebzesinden çok daha fazla protein içerir. Düzenli olarak tüketildiğinde doğal ilaç yerine geçebilir.
 
Pancar yaprağı: Kalsiyum, demir, K vitamin ve B grubu vitaminler açısından değerlidir. Sebzesinden çok daha fazla protein içerir. Düzenli olarak tüketildiğinde doğal ilaç yerine geçebilir.
Su teresi: Mineral eksikliğini giderir.
 
Su teresi: Mineral eksikliğini giderir.
Mandalina: Karotenoid ve A vitamin bakımından zengin olan mandalinanın kanı temizleme özelliği vardır.
 
Mandalina: Karotenoid ve A vitamin bakımından zengin olan mandalinanın kanı temizleme özelliği vardır.
Bezelye: Karbonhidrat, C vitamini ve lif kaynağıdır. Aynı zamanda bitkisel proteindir. Kolesterol içermemektedir.
 
Bezelye: Karbonhidrat, C vitamini ve lif kaynağıdır. Aynı zamanda bitkisel proteindir. Kolesterol içermemektedir.
Pembe greygurt: A ve B gurubu vitaminlerini içerir. Saç, cilt ve göz hücrelerini onarmaktadır. Böbreklerde kum ve taş oluşumunu önler.
 
Pembe greygurt: A ve B gurubu vitaminlerini içerir. Saç, cilt ve göz hücrelerini onarmaktadır. Böbreklerde kum ve taş oluşumunu önler.
Yeşil soğan: Fosfor, magnezyum ve bakır yönünden zengindir. Kanın pıhtılaşmasını önler.
 
Yeşil soğan: Fosfor, magnezyum ve bakır yönünden zengindir. Kanın pıhtılaşmasını önler.
Badem: Doymamış yağ asitleri bakımından zengindir. Diyabete ve kalp damar sağlığına iyi gelmektedir.
 
Badem: Doymamış yağ asitleri bakımından zengindir. Diyabete ve kalp damar sağlığına iyi gelmektedir.
 
Kırmızı lahana: Düşük kalorilidir. K vitamini yönünden zengin olduğu için beyin sağlığına katkı sağlar.
 
Kırmızı lahana: Düşük kalorilidir. K vitamini yönünden zengin olduğu için beyin sağlığına katkı sağlar.
Fesleğen: Kalp sağlığını korur ve bakterilere karşı savaşır.
 
Fesleğen: Kalp sağlığını korur ve bakterilere karşı savaşır.
Dondurulmuş ıspanak: Uzmanlar, dondurulmuşunun tazesine göre çok daha sağlıklı olduğunu söylüyor.
 
Dondurulmuş ıspanak: Uzmanlar, dondurulmuşunun tazesine göre çok daha sağlıklı olduğunu söylüyor.
Pul biber: A, C, E vitaminleri, fenolik bileşikler ve karotenoidler bakımından zengindir.
 
Pul biber: A, C, E vitaminleri, fenolik bileşikler ve karotenoidler bakımından zengindir.
Uzun saplı brokoli: Çiçek kısmı daha küçük, sap kısımlarının ise daha uzun olduğu turpgiller familyasına ait brokoli çeşididir.
 
Uzun saplı brokoli: Çiçek kısmı daha küçük, sap kısımlarının ise daha uzun olduğu turpgiller familyasına ait brokoli çeşididir.
Acı biber: Kapsaisinoid, karotenoid ve askorbik asit ve antioksidanlar bakımından zengindir. Metabolizmayı hızlandırır, kronik bronşitlerin tedavisinde etkilidir.
 
Acı biber: Kapsaisinoid, karotenoid ve askorbik asit ve antioksidanlar bakımından zengindir. Metabolizmayı hızlandırır, kronik bronşitlerin tedavisinde etkilidir.
 
Kaynak: Yeni Şafak

Diğer Blog Yazıları
/Media/Uploads/108-balik-enler-600x300.png
22
Kas
Möller's Omega-3 Blog

Aralık Ayında Tüketilen Balıklar

<h1>Aralık'ta T&uuml;ketilen Balıklar</h1><p>Balık t&uuml;ketimi s&ouml;z konusu olduğunda bulunduğunuz aydaki <strong>m

Yazar: Devamını Oku
Devamını Oku
/Media/Uploads/Blog/cocukluk-doneminde-balik-tuketimi.png
18
Kas
Möller's Omega-3 Blog

Çocukluk döneminde balık tüketimi

<div class="entry-content"><h1>&Ccedil;ocukluk D&ouml;neminde Balık T&uuml;ketimi</h1><p>T&uuml;m yaşam boyunca, beyin g

Yazar: Möller's Editör Devamını Oku
Devamını Oku
/Media/Uploads/Blog/shutterstock_597249428.jpg
16
Kas
Möller's Omega-3 Blog

Sonbaharda Hangi Balıklar Tüketilmeli?

<h1><strong>Sonbaharda T&uuml;ketilecek Balıklar</strong></h1><p>Serin havalar kapılarını a&ccedil;mış bizleri bekliyork

Yazar: Möller's Editör Devamını Oku
Devamını Oku
Sorularınızı whatsapp üzerinden bize iletebilirsiniz. WhatsApp