116
Blog

Moller's Blog

Ana Sayfa > Haftada 1 Gün Somon Balığı Tüketin!

Yazar :

Haftada 1 Gün Somon Balığı Tüketin!

Somon balığı çok zengin miktarda Omega 3 içermektedir. Omega 3’ün yanı sıra B vitamini, fosfor ve sodyum barındırır. Somonu bu denli önemli yapan içerisinde bulunan vitamin ve yağlarla insan sağlığını koruması ve hastalıkları önlemesidir. Bu nedenle somon, haftada en az bir kere sofralarda yer almalı, çocuklara bol bol tükettirilmelidir. Tabi somonun yanında başka balık ve besinler de tüketilmelidir. Çünkü sağlıklı beslenme çeşitlilikle yerini bulabilir.

Somonun birçok kullanım ve pişirme yöntemi vardır. Bu çeşitlilik sebebiyle mutfakların vazgeçilmezi olabilir. Sushi, ızgara, fırında somon öncelikli olarak denenmelidir. Cilt, saç, beyin ve kalp için faydalı olan somon, hamile kadınlar tarafından da tüketilmelidir. Bu, bebeğin anne karnındayken Omega 3 takviyesini sağlar. Ayrıca kilo vermek isteyenler için düşük kalorili olması sebebiyle çok uygundur.


Diğer Blog Yazıları
/Media/Uploads/shutterstock_444062974-800x400.jpg
01
Ara
Möller's Omega-3 Blog

Türkiye’de Balık Tüketimi

<h1><strong>T&uuml;rkiye&rsquo;de Balık T&uuml;ketim Oranları</strong></h1><p>T&uuml;rkiye balık&ccedil;ılık konusunda z

Yazar: Möller's Editör Devamını Oku
Devamını Oku
/Media/Uploads/Ekran-Resmi-2015-03-24-15.09.22-600x300.png
25
Kas
Möller's Omega-3 Blog

Çocuklara Balığı Nasıl Sevdirebilirsiniz?

<h1>&Ccedil;ocuğunuz Balık Yemiyor Mu?</h1><p style="text-align: justify;">&Ccedil;ocuklarda bazı zamanlar balıklara kar

Yazar: Möller's Editör Devamını Oku
Devamını Oku
/Media/Uploads/108-balik-enler-600x300.png
22
Kas
Möller's Omega-3 Blog

Aralık Ayında Tüketilen Balıklar

<h1>Aralık'ta T&uuml;ketilen Balıklar</h1><p>Balık t&uuml;ketimi s&ouml;z konusu olduğunda bulunduğunuz aydaki <strong>m

Yazar: Möller's Editör Devamını Oku
Devamını Oku
Sorularınızı whatsapp üzerinden bize iletebilirsiniz. WhatsApp