116
Blog

Moller's Blog

Ana Sayfa > Haftada 1 Gün Somon Balığı Tüketin!

Yazar :

Haftada 1 Gün Somon Balığı Tüketin!

Somon balığı çok zengin miktarda Omega 3 içermektedir. Omega 3’ün yanı sıra B vitamini, fosfor ve sodyum barındırır. Somonu bu denli önemli yapan içerisinde bulunan vitamin ve yağlarla insan sağlığını koruması ve hastalıkları önlemesidir. Bu nedenle somon, haftada en az bir kere sofralarda yer almalı, çocuklara bol bol tükettirilmelidir. Tabi somonun yanında başka balık ve besinler de tüketilmelidir. Çünkü sağlıklı beslenme çeşitlilikle yerini bulabilir.

Somonun birçok kullanım ve pişirme yöntemi vardır. Bu çeşitlilik sebebiyle mutfakların vazgeçilmezi olabilir. Sushi, ızgara, fırında somon öncelikli olarak denenmelidir. Cilt, saç, beyin ve kalp için faydalı olan somon, hamile kadınlar tarafından da tüketilmelidir. Bu, bebeğin anne karnındayken Omega 3 takviyesini sağlar. Ayrıca kilo vermek isteyenler için düşük kalorili olması sebebiyle çok uygundur.


Diğer Blog Yazıları
/Media/Uploads/shutterstock_92515687-800x400.jpg
19
Eki
Möller's Omega-3 Blog

Tuzda Kalkan Tarifi

<h1>Kalkan Balığı Hakkında Her Şey</h1><p>Yassı şekli ve enfes lezzetiyle bir&ccedil;ok hayranı olan kalkan balığı yakla

Yazar: Möller's Editör Devamını Oku
Devamını Oku
/Media/Uploads/124-avlanan-balik-600x300.png
15
Eki
Möller's Omega-3 Blog

Türkiye’de Tüketilen Balıklar

<h1>T&uuml;rkiye'de T&uuml;ketilen Balık &Ccedil;eşitleri</h1><p>T&uuml;rkiye'deki balık&ccedil;ılığın &ouml;nemli bir k

Yazar: Möller's Editör Devamını Oku
Devamını Oku
/Media/Uploads/moller-kasim-ayi.jpg
12
Eki
Möller's Omega-3 Blog

Kasım Ayında Tüketilen Balıklar

<h1>Kasım Ayında Hangi Balık Yenir?</h1><p>Havaların soğumaya başladığı kasım ayında en &ccedil;ok tercih edilen besinle

Yazar: Möller's Editör Devamını Oku
Devamını Oku
Sorularınızı whatsapp üzerinden bize iletebilirsiniz. WhatsApp