291

Blog

Moller's Blog

Ana Sayfa > Nisan Ayında Hangi Balıklar Yenir?

Nisan Ayında Hangi Balıklar Yenir?

A, B12, D vitamini, fosfor, iyot ve çinko mineralleri ve Omega 3 yağ asitleri bakımından faydalı olan balık, yıl boyunca haftada en az 2 kez tüketilmelidir. Bahar aylarını yaşadığımız şu günlerde en çok tüketilen ve önerilen balıklar şöyledir;Kalkan: Nisan ayında en çok tüketilen balık elbette kalkandır. Kalkan balığı, lezzetinin yanı sıra faydalarıyla da öne çıkıyor. Bağışıklık sistemini güçlendirir, Omega 3 desteği sağlar, eklem sağlığını korur, cilt sağlığını destekler.Morina: Cildi besler, kırışıklıkları önler. Üreme sistemini korur. Karaciğerin düzenli çalışmasını sağlar. Kemik ve diş gelişimini destekler. Kas ve sinir hastalıklarından korumaya yardımcı olur.Levrek: Omega 3 ve 6 zenginidir. Kış hastalıklarından korumaya yardımcı olur. A, B, D ve E vitamini desteği sağlar. Kas hastalıklarından korur ve kas fonksiyonlarını düzenler. Kolesterolü dengeler, kalp ve damar hastalıklarına yakalanma riskini düşürür.Kefal: Kefal ihtiyaç duyduğumuz vitamin ve mineral desteğini sağlar. Bağışıklığı güçlendirir. Kas ve kemik sağlığını korur.Gümüş: A, B1, B2 ve D vitamini deposudur. Daha yağlı bir balık olduğu için protein bakımından oldukça zengindir. Karbonhidrat ve şeker oranı az olduğundan çok sağlıklıdır.

Sorularınızı whatsapp üzerinden bize iletebilirsiniz. WhatsApp