239
Blog

Moller's Blog

Ana Sayfa > Sardalya Balığının Faydaları

Yazar : Möller's Editör

Sardalya Balığının Faydaları

Sardalya Balığının Ne Faydaları Var?

Sardalya küçük bir balık ancak içerdiği faydalar ile oldukça önemli ve lezzetli bir balıktır. İçerdiği besin değerini aynı anda çok fazla gıdada bulmak mümkün değildir. Sardalya mevsimi geldiğinde mutlaka tüketilmeli, etkilerinden faydalanılmalıdır. İşte sardalyanın faydaları;

İltihaplanmayı önler:

Düzenli sardalya tüketimi iltihapların iyileşmesine yardımcı oluyor,  vücudun herhangi bir yerinde iltihaplanma sorunu oluşması önleniyor.

- Güçlü yağ asitleri sayesinde hastalığa yakalanma riskini düşürüyor.

- Sardalya vücutta iltihap oluşumunu önler, birçok hastalığa yakalanma riskini düşürür.

Vitamin ve mineral deposudur:

Sardalyanın içerisinde yer alan B12, D vitamini, Omega 3, kalsiyum, selenyum, fosfor ve protein kaynağıdır. Mevsiminde tüketildiğinde tüm bu besin değerinden faydalanmak ve bağışıklık sistemini güçlendirmek mümkündür.

- Demir, kalsiyum, B12, selenyum ve fosfor açısından oldukça zengindir.

- Önemli ölçüde protein içerir, günlük protein ihtiyacının büyük bölümünü karşılar.

- Kemik ve diş sağlığını korur.

Omega 3 Kaynakları Nelerdir?

Depresyonla mücadele eder:

Uzmanlar, yağ asitleri içeren balıkların depresyonu önlediğini, depresif ruh haliyle mücadele ederek kişilere kendisini iyi hissettirdiğini belirtiyor.Sardalyadaki besin değeri ruhsal iyileşmeler sağlar, depresyona iyi gelir.

İştahı kontrol eder: Aşırı yeme isteği ve iştahı kesmek için sardalya mükemmel bir balık. İçerdiği yüksek protein ve Omega 3 yağ asitleri tok tutmaya yardımcı oluyor.

- İçerdiği yağ oranı ve protein sayesinde kan şekeri seviyesini ideal seviyede tutar.

- İştah kontrolü yaptırır, uzun süre tokluk hissi verir ve kilo vermeye yardımcı olur.

- Kalbe dost bir balıktır, kan basıncını dengeler.

- Sardalyada bulunan D vitamini kanser türlerini önlemede faydalıdır.

- Sardalya ve Omega 3Sardalya yüksek miktarda Omega 3 yağ asitleri EPA ve DHA içeriyor.

Kan pıhtılaşmasını önler: Düzenli olarak öğünlerde Omega 3’e yer vermek, kalp sağlığı için oldukça önemlidir. Sardalya yiyerek kolesterolünüzü dengeleyebilir, kan basıncınızı düzenleyebilir, damar tıkanıklıklarını önleyebilirsiniz.

- Omega 3, bağışıklık sisteminden beyin hücrelerinin korunmasına kadar birçok alanda şifa dağıtır.

 


Diğer Blog Yazıları
/Media/Uploads/shutterstock_92515687-800x400.jpg
15
Eyl
Möller's Omega-3 Blog

Tuzda Kalkan Tarifi

<h1>Kalkan Balığı Hakkında Her Şey</h1><p>Yassı şekli ve enfes lezzetiyle bir&ccedil;ok hayranı olan kalkan balığı yakla

Yazar: Möller's Editör Devamını Oku
Devamını Oku
/Media/Uploads/beslenme-ile-alinan-yaglar.jpg
12
Eyl
Möller's Omega-3 Blog

Beslenme İle Alınan Yağlar

<h1><strong>BESLENME İLE ALINAN YAĞLAR</strong></h1><p>Yağlar, beslenmemizin &ouml;nemli bir par&ccedil;asıdır ve karbon

Yazar: Möller's Editör Devamını Oku
Devamını Oku
/Media/Uploads/moollers_21-600x300.png
08
Eyl
Möller's Omega-3 Blog

Möller’s Omega 3 Tüketim Süresi

<h1 style="text-align: justify;">M&ouml;ller&rsquo;s Omega 3 T&uuml;ketim S&uuml;resi</h1><p style="text-align: justify;

Yazar: Ferhat MISIRLI Devamını Oku
Devamını Oku
Sorularınızı whatsapp üzerinden bize iletebilirsiniz. WhatsApp