256

Blog

Moller's Blog

Ana Sayfa > Sonbaharda Hangi Balıklar Tüketilmeli?

Sonbaharda Hangi Balıklar Tüketilmeli?

Serin havalar kapılarını açmış bizleri bekliyorken, bu sonbahar günlerinde balık tutkunlarının neler yiyebileceğini biliyor muydunuz? İşte sonbaharda lezzetiyle midenizi şenlendirecek, faydalarıyla sağlığınızı koruyacak balıklar;Kılıç: Omega 3 deposudur. Kalp krizi riskini düşürür. Depresyonu önler. Kalsiyum yönüyle kemikleri güçlendirir, doku ve hücre gelişimini destekler.İstavrit: Omega 3 kaynağıdır. Migrene iyi gelir. Eklem ağrılarını dindirir. Beyin fonksiyonlarını canlandırır, hafızayı güçlendirir. Bağışıklık sistemini kuvvetlendirir. İstavrit ile ilgili minik bir uyarı bulunuyor; gebe ve emziren annelerin balıktaki cıva oranı nedeni uzak durması gereken bir balık.Palamut: Fosfor, sülfüt, protein ve D vitamini deposudur. Saç gelişimini olumlu etkiler. Diş yapısını güçlendirir. Kolesterolü düzenler. Cildi onarır. Yaraların hızlı iyileşmesini sağlar.Sardalye: Protein zengini bir balıktır. İltihap oluşumunu önler, hastalık risklerini azaltır. Kemik ve diş sağlığını korur. B12, D vitamini, kalsiyum ve selenyum içerir. Bağışıklık sistemini güçlendirir.Uskumru: Omega 3 için etkili bir kaynaktır. Omega 3 yağ asitlerinin gücü sayesinde, bağışıklığı geliştirir, kalp hastalıklarını önler, yaşlanmayı yavaşlatır.Levrek: A ve D vitamini içerir. Kan basıncını düzenler, bağışıklık sistemini güçlendirir. Kalp hastalıklarına yakalanma riskini düşürür.

Sorularınızı whatsapp üzerinden bize iletebilirsiniz. WhatsApp